fredag 21. mai 2010

Update

Hei! Jeg vet det er alt for lenge siden sist, og jeg beklager for det. Ting går i ett her, og tiden går altfor fort. Jeg har bare 3 dager igjen på Kalaheo High School, finals begynner i morgen. Vi gjør ikke så mye på skolen akkurat nå, vi sitter bare å skriver i hverandres årbøker :) Jeg gleder meg til å bli ferdig med skole og bare cruise rundt her, men det blir også litt rart å ikke komme tilbake til skolen. Siden sist har jeg gjort det jeg pleier å gjøre: vært på en hemmelig strand på North Shore, der vi så en flokk med ville delfiner!, vært på stranda her i Kailua/Lanikai mange ganger, hengt med venner, skole, og så videre. Livet er veldig bra, for å si det mildt :)

Meg og vertssøster Hannah

17.mai har jo også vært, og den dagen var ikke noe spesiell i det hele tatt. Nordmennene gikk ut å spiste siden det var Lien sin bursdag den 16.mai, så det var koselig :)

Neste måned tror jeg jeg skal til Maui, som er en annen øy her! Det blir bra!

Nydelig soloppgang!

Og til dere som spør om jeg gjorde noe spesielt for å ende opp her; nei, jeg gjorde ikke det. Har ingen aning om hvordan det skjedde! Haha, var vel bare ekstremt heldig. Og jeg tror ikke noen nordmenn kommer hit med AFS til høsten, for det er en stor mangel på vertsfamilier her. I år er vi 5 her (Norge, Portugal, Sveits, Italia og Japan). Siden vi er så få her, er veldig nærme AFS-koordinatene her, så vi studentene vet mye om hvem som skal komme hit neste år osv. Tror det er 2 studenter som skal komme, men bare 1 av de har fått vertsfamilie til nå. Men vi i AFS reiser rundt på skoler osv. for å prøve å få flere til å være vertsfamilie!

Meg, Lien og Shannon. Vi gikk opp et fjell for å se på soloppgangen :)

Nå må jeg stikke å øve til kjemi-final som er i morgen.
Shoots!

5 kommentarer:

  1. smed, so bra med oppdatering!! :) savna deg masse, e ikkje so altfor lenge igjen no <3 <3

    SvarSlett
  2. Yoo! "Siden sist har jeg gjort det vanlige: vært på hemmelig strand og sett på delfiner" :P
    Gleda meg te du kjemme atte<3

    SvarSlett
  3. hei! no e de ikkje lenge til du kjem heim igjen..gru-gleda meg:P hihi...visst eg ikkje hadde besøkt deg, så hadde eg nok gleda meg, men no veit eg at du har de bra, og at eg greie meg FINT uten deg:) hahaha, ok litt ondt, menmen...snakkest vel på flyplassen da;)<3<3

    SvarSlett
  4. hahaha digger det!!! "Siden sist har jeg gjort det vanlige: vært på hemmelig strand og sett på delfiner"

    kjempevanlig:D

    hilsen hora over gata! hehe :):):)
    lIiIieEeEnnn

    SvarSlett
  5. haha you know daaat

    SvarSlett