onsdag 14. april 2010

Prom 2010

Heisann! Da var det på tide å oppdatere igjen. Siden sist har jeg for eksempel vært på prom! Det var den 26. mars, men jeg er som vanlig litt treig med å oppdatere, hehe. Prom var iallefall utrolig gøy! Mange folk, god mat og mye dans J Samme dag som prom var kom pappa og Hedda fra Norge for å besøke meg, så jeg møtte de på hotellet deres etter prom var ferdig, før jeg og noen venninner reiste ut igjen. Det var kjempegodt å se de igjen, og jeg fikk mye tid sammen med de. Vi kjørte rundt på øya, og jeg viste dem alt som er verdt å vise ;) Her kommer bilder fra prom og norgesbesøket:





Godt med shave ice, Hedda? haha

Ellers kan jeg ikke fatte at vi er I midten av april, og at skoleslutt og hjemreise begynner å nærme seg. Skolen slutter 26. mai tror jeg, og det vil si at jeg har 1 måned med ferie her på Hawaii før jeg reiser hjem 28.juni! Det blir herlig!

Aloha!



6 kommentarer:

  1. Så fin blogg du har! Har lest gjennom hele bloggen din nå, synes du skriver utrolig bra:-)
    Høres ut som at du har det helt fantastisk. Jeg reiser til USA i august dette året, men vet ikke hvor jeg kommer enda. Gleder meg.
    Keep up the good work, og nyt dagene du har igjen på Hawaii :)

    SvarSlett
  2. seff legge du ut de bilde av meg! :-(
    og den shave-ice'n va IKKJE go! no e eg nødt å nyte tiden som enebarn, mohahahaha!! eg har fått din nederste skuff på badet! :D :* klem hedda;) <3<3<33<3<3<3<3<3<3<33<3<<

    SvarSlett
  3. Hei Trine - Utrolig kjekt å følge deg på bloggen din, ser ut til at du har hatt et kjempeår! Kos deg den siste tiden du har igjen på Hawaii - blir kjekt å få deg tilbake til gamlelandet, gleder meg til å høre om året "over der"!

    Katrine

    SvarSlett
  4. du kan gjerne bli eit år til på hawaii asså:) neeeeida BERRE TULLA..eller gjorde eg??? kozzz hedda<3<333

    SvarSlett
  5. Så fine bilder, å så bra blogg du har! :-D
    Jeg skal reise til USA i år med AFS, og kan komme til Hawaii!!

    Begynner å bli veldig spendt nå..har ikke fått vertsfamilie enda..

    Link meg daa? =)
    setter pris på besøk på bloggen.. OG TIPS! :-)

    SvarSlett
  6. hei :-)

    du har ein veldig bra blogg leste nettopp igjennom den :) eg har og søkt om å gå 2011 og 2012 men så går eg i 10 klasse enda og sliter med karakterene for å kåme inn :( har drit lust og reise å når eg ser på alle dei bloggene kor gjilt dei har det. du er veldig heldig så fekk reise til HAWAI av alle plasser! vett du om noen organisasjoner uten om afs, ef og explorius ?

    SvarSlett