fredag 28. mai 2010

Sommerferieeee :D

Jepp, jeg har sommerferie nå, og det føles herlig! Kunne ikke tenkt meg et bedre sted å være på ferie i 1 måned :) Skolen er ferdig, og på tirsdag var det graduation. Staten Hawaii lar uheldigvis ikke utvekslingsstudenter som går på offentlig skole være seniorer, så jeg er junior.. Men, men, det var veldig morsomt å få være med å se hele graduation-seremonien uansett!


Meg og vertsfamilien min pluss granny som er på besøk.

Jeg tror graduation er litt morsommere her på Hawaii enn på fastlandet, for alle får blomsterkranser (lei's) helt opp til ørene! Haha, dritkult! Det var en kjempemorsom seremoni, også. Alle jublet og plystret i ett sett. Kjempemorsomt :)

Sophie, Robyn, Kat og Kate

Class of 2010



Aloha!

2 kommentarer:

  1. So fint me oppdatering igjen!:):) Du mao virkele nyta siste maonen din dar borte, Trine!:D Gleda meg te å snakka me deg ikveld;) <3

    SvarSlett