onsdag 23. juni 2010

Mine siste dager på Hawaii..

Ja, nå er det 4 dager til jeg sitter på flyet bort herfra. Er veldig trist å måtte reise fra alt og alle her, men samtidig skal det bli veldig godt å komme hjem igjen også. De siste ukene har jeg bare nytt Hawaii så mye jeg kan, og jeg har gjort mye morsomt :) I dag var jeg på Yokohama beach og på kvelden gikk jeg på skøyter i en ishall med noen venner. Godt å kjenne kald luft og is under føttene igjen! Har også snorklet, gått på tur til et fyrhus, svømt til Flat Island to ganger, padlet vært på North Shore to ganger, vært på stranden nesten hver dag, og på tivoli! Har ikke sittet stille en dag i hele sommerferien :) Her er noen bilder fra når jeg var i Waimea Bay på North Shore med noen venner. Vi svømte et godt stykke ut, og så kommer plutselig 12-14 ville delfiner bort til oss og omringer oss og svømmer rundt oss og under oss. Det var en helt utrolig opplevelse, de var så nærme! :) Tok bilde med undervannskamera:

Alohaaa :)

3 kommentarer:

  1. din lille heldiggris!!! svømme me delfina! urettferdig!!!! gleda meg til du kjem heim da søss!!! eg venta på gardemoen:-D<33

    SvarSlett
  2. Ååå, WOW, Trine! :D heeeldig!

    SvarSlett
  3. Hei! Jeg kom over bloggen din nå og jeg skal være utvekslingstudent 2012/2013 også lurte jeg på om jeg kan få mail adressen din eller noe :) ? Har noen spørsmål jeg gjerne ville hatt svar på og siden du er en av de få som har bodd på Hawaii så skulle jeg gjerne stilt deg de spørsmålene, hvis du synes det er greit da :) <3

    SvarSlett