tirsdag 16. februar 2010

Oppdatering!!

Yes! Da var det på tide med en oppdatering av januar og litt februar! Slår til med en liste:
  • Har vært mye på stranden! Soler meg, jogger, går turer osv. Er fint å ha en strand 5 min fra huset :)
  • Vært en del i Kailua town
  • Kino
  • LINN BLE 18 ÅR 8.JANUAR! Gratulerer :D Savner deg!
  • Skypet venner og familie hjemme i Norge
  • Pool party/BBQ hos en venninne
  • Hatt AFS-presentasjon på en skole
  • Hatt AFS Mid Year Orientation
  • Vært på Punahou Carnival (tivoli! gøy! :)
  • Vært et par turer på Ala Moana og Windward Mall
  • Vært et par turer i Waikiki og møtt norske utvekslingsstudenter som er her på en ukes ferie :)
  • Vært i Chinatown! Er nemlig Chinese new year nå, mye feiring som foregår der :)
  • Sett på OL!!
  • Vært med venner
  • Vært på the Beach Boys-konsert! Veldig artig, de holder fortsatt koken!
Bastienne og meg

Det var alt jeg kom på. Har sikkert gjort andre ting jeg har glemt. hehe. Merker at jeg ikke er så veldig god å blogge. Tar en del tid. Men, men!
Er mye morsomt som skjer i nærmeste fremtid! Skal til Big Island (annen hawaiisk øy) i midten av mars, pappa og Hedda kommer i slutten av mars, og det er også prom i slutten av mars! Vi har fri hver fredag, og jeg storkoser meg med det :) Tiden flyr, og jeg har det kjempemorsomt!

Lien, Alessandra, Maddy og Jade på Punahou Carnival

Aloha!

5 kommentarer:

  1. Smeed <3
    takk for at du tok med meg i innlegget ditt:D min draum har alltid vore å bli nemd på ein blogg :D savna deg og storevenn <3 <3 på tide å komma heim snaart no <3 <3

    SvarSlett
  2. Oj, så digg det ser ut som du har det! Jeg er selv på utvekslingsår i Minnesota, og jeg skal til Hawaii neste onsdag! Gleder meg sååå masse! : -) Ser så herlig ut.

    SvarSlett
  3. Heei! Lurer bare på om du la inn ønske om komme til Hawaii eller om du ble plassert der? Virker utrolig hærlig i hvert fall; )

    SvarSlett
  4. hei, kan ikke du lage et innlegg om hvordan du havnet på hawaii? :) liksom fra du søkte. siden du reier jo med afs og det skal jeg og. mens de andre som er der reiser med aspect eller noe? :)
    digg blogg!

    SvarSlett
  5. oppdater oftare!! :-) miss u<33 klem hedda:D

    SvarSlett