mandag 8. juni 2009

Vertsfamilie!

Ja, jeg har fått vertsfamilie! :D
Har egentlig visst det en stund, men ville
ikke skrive noe her før det var "helt sikkert" :P
Det ser ut som om det er ganske i boks nå, så
da velger jeg å skrive! :)

Jeg har fått familie i Kailua, Hawaii!!
Jeg fikk helt sjokk når jeg fant det
ut, og ble selvfølgelig superglad! :D
Kailua ligger på øyen Oahu, og har
ca. 35 000 innbyggere, noe som passer meg perfekt :)
Har satt strek rundt Kailua på kartet :)


Byen ligger helt ved kysten, og det tar 30 min å
kjøre til hovudstaden på Hawaii, Honolulu :)
Fant også ut at Kailua Beach har blitt kåret til USAs
og Hawaiis fineste strand! Tror forresten også at
Lost har blitt spilt inn på den stranden ;)



Familien min består av vertsforeldrene, en jente som er
like gammel som meg, en gutt
som er to år yngre, og en jente som fem år yngre:)
Har snakket veldig mye med hun som
er like gammel som meg, og hun virker supergrei!
Hun har to surfebrett, og skal lære meg å surfe :D
Har også sendt litt mailer med vertsforeldrene, og alt virker helt supert.
Familien bor 5 min fra stranden, så jeg tror nok jeg
kommer til å bruke litt tid der :)

Skolen jeg skal gå på heter Kalaheo High School,
home of the mustangs ;)
Tror det går litt i overkant av 1000 elever der.
Skolefargene er oransje og blå,
og det er veldig mange sporter og klubber å velge mellom!
Jeg kjenner jeg gleder meg noe
helt enormt, og jeg er sikker på at jeg kommer til å få et supert år :)

Ellers har jeg vært i Oslo og søkt visum, noe som var null stress :)
Har også fått vite at avreisedatoen er satt til onsdag 12. august.
Begynner å nærme seg nå :P

Oppdaterer sikkert snart hvis jeg får vite noe nytt :)
Gleder meg utrolig mye!! :D

16 kommentarer:

  1. UTROLIG KULT!!! :o
    GRATULERER!

    SvarSlett
  2. Høres SUPERFINT ut!! Jeg skjønner at du gleder deg! :D

    SvarSlett
  3. Høres herlig ut!! SOmmer, sol og strandliv hele året:D Jeg skal til Arizona, så lander også i LA, og drar med afs. Så vi reiser nok sammen:)Gleder meg masse! Linker deg jeg hvis det er greit:) ?
    OG Gratulerer så mye med vertsfamilie!!:)

    SvarSlett
  4. Hawaii, så utrolig herlig! :D den var du heldig med! linker til deg jeg, drar med afs til utlandet fra høsten av jeg og :)

    SvarSlett
  5. PÅ HAWAII?? visste ikke man kunne komme der som utvekslingsstudent ?? :P hehe. konge!! hørtes deiligt ut:D

    SvarSlett
  6. mm, så satser på at jeg og kommer til sånn strandparadis, hehe :)

    SvarSlett
  7. Syykt, aldri hørt om noen som har kommet til Hawaii. Du er så sinnsykt heldig! Kommer til å få det supert :) Jeg linket deg på bloggen min jeg :)

    SvarSlett
  8. fytti så heldi du va :-)
    jeg skal også til USA, kan jeg linke deg?

    SvarSlett
  9. Ja, jeg kom til Wisconsin, noe heeelt annet enn Hawaii! Ah, du er så heldig.

    SvarSlett
  10. Gratulerer! Så kjempe fint ut der!
    Linker deg forresten tilbake :)

    SvarSlett
  11. herregud, hadde ikke blitt sur om jeg kom dit da :D jeg skal også til usa, men har ikke fått famile enda

    SvarSlett
  12. Ååå du er så heldig :D
    tenk da, om et år så er du sørfe proff og vasser i deilige solbrune gutter (H)
    dør faen av missunnelse!

    SvarSlett
  13. SÅ HELDIG DU ER! Gratulerer :D Greit jeg linker deg?

    SvarSlett
  14. Heisann:)
    Har lest litt på bloggen din,det virker utrolig gøy der nede. Jeg har søkt om utveksling i USA. Har plander om å ta statvalg. Da har planen vært å velge Hawaii. Har du noen gode tips for å komme dit ? hehe

    Jeg legger ved mailadressen min. Hadde vært supert om du sender meg en mail. så kan jeg få høre litt mere før jeg drar på intervju. ( malin-cecilie-j@hotmail.com )

    På forhånd takk.
    Hilsen malin

    SvarSlett